Det här är jag!

Det här är jag!

måndag 13 februari 2012

Alvar 2

HEJ! Idag har jag NEJ,Alvar mitt gosedjur träffat sin brorsa. Alvars bror är också ett gosedjur som ser likadan ut som Alvar men inte är det. Han behöver ett namn, kan ni hjälpa mig att komma på ett namn till honom?
Föresten, Alvar fyller år idag! här  komer 2 bilder vil ni se dem?                                                                             här komer de iallafall
alvar i sängen med palle brevid

alvars  paket  från  alvin

3 kommentarer:

  1. Här kommer några förslag,
    Dennis: Sixten
    Axel: Blixten
    Tuva: Sixten
    Ninni: Nalle
    Viktor: Alexander
    Ida: Lukas
    Camilla: Agne
    Karin: Valentin
    Vänny: Agnes

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Alvin! Jag längtar efter dig jätte jätte mycket! Idag har Jaime och jag varit på lek och buslandet. Jag har börjat spela piano, jag fick en jätte fin keyboard som jag tränar på! Vi har inte behövt åka färja i två veckor för att vi har kunnat åka på isen. Men nu håller den på att smälta, snön med! I dag var det 8 grader varmt och solen sken så det kändes som vår. Kram Ninni!

      Radera
  2. Hej Alvin! Nej det är inte läskigt att åka på isen. Vi brukar alltid prata med dom andra som bor på ön. Dom som fiskar, dom borrar i isen, så dom vet hur tjock isen är! och så brukar dom ploga en väg. Grattis i efterskott! Ja min keyboard är också så som du skriver. Det låter jätte fint när man spelar! man kan koppla in pappas el-gitarr och en mikrofon också! Vi åt ingen semla igår för vi har redan ätit semla så många gånger. Jag och jaime fick Chicky nuggets och pomes frites så fick vi slush och glass. Så det räckte med godsaker för oss! Jag skulle vilja spela in, när jag spelar, och visa dig. Mamma får hjälpa mig med det! kanske det kommer ett mms! Kram från Ninni!

    SvaraRadera