Det här är jag!

Det här är jag!

fredag 20 januari 2012

jjjjjjjjaaaaagggggg hhhhhhhhhaaaaaarrrrrrrr lärt mig att cykla!

Hej! (Idag är pappa bakom tangenterna)

Jag lärt mig att cykla! Häftigt va?

Det känns bra, det är toppen!!!Och jag tycker det är skönt att man inte behöver ha någon himla hänga-på-cykel. Nu får jag lära mig hur det känns att styra själv och så. Det svåraste är att cykla tätt intill nån som vill cyla bredvid nån. Men att cykla i trafiken - pyttsan va lätt! ( :) )
Nu kommer en bild och en film...



Här är en liten uppgift som pappa och jag har hittat på till er i klassen:
(hopas att karin inte sejer svaret)

    Det kom en rödhårig trollkarl
    Det kom en röd hårig trollkarl

Vad är skillnaden på dessa två meningar? Betyder de olika saker? Vad?

Hej då!
Alvin

1 kommentar:

  1. Vilken fin cykeltur vi fick se på film - o vilken fart du hade på- Alvin
    Och nu skall det alldrig mera vara stödhjul på din cykel hemma i Lännäs.
    Tänk att få åka ånddå till N.Z för att ta sin första cykeltur utan stödhjul. Men så har NI har jo sommer och här har vi våran vinter med hala väger.
    Kram Mormor

    SvaraRadera