Det här är jag!

Det här är jag!

måndag 2 januari 2012

fillmen:):):):):):):):):):):):):):):):):)

hej alla där hemma idag ska jag bereta om vad jag har gjort idag kan ni gjiassa jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr titat på                  ffffffffffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:):):):):):):):):):):):):):) 
(TOY story 3) :):):):):):):):):):):):):):):).

och tränar engelska eftersom de inte pratar svenska i filmen här på Nya Zeeland

helsningar alvin

1 kommentar:

  1. Hej Alvin. Än är det lugnt här på skolan, barnen har fortfarande jullov. Jag har återigen lite skrivbordsarbetet att göra, (jag menar då inte att jag snickrar på ett skrivbord, utan jag tar hand om de papper och räkningar som samlas på mitt skrivbord) men snart ska jag gå ner på fritids och träffa Tuva, Jaime och Samanta som ska komma hit idag. Jag har gjort ett par försök att skicka bilder till dig, men det går inte så bra. Jag tror att bilderna är för stora och för många så jag behöver hjälp av någon som kan det där lite bättre än jag kan. Tråkigt att ni har varit sjuka, hoppas verkligen att ni är bättre.
    Men när solen kommer tillbaka då tror jag allt ordnar sig, med sjukdomar, bad, kompisar och pappas engelska. (Han kanske var lite nervös)
    Snön kommer och går. Häromdagen kom det mycket men det har redan regnat bort. Nu ska det komma snö igen säger meterologen. Jag tror det inte förrän jag ser det med egna ögon.
    På tisdag kommer hela klassen till skolan igen. Då läser vi nog lite på din blogg och skriver kanske lite också. Kram Karin

    SvaraRadera